
Prezydent ogłasza nabór na stanowisko urzędniczne
Na początku maja prezydent Łukasz Konarski ogłosił nabór na stanowisko Głównego specjalisty w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta, Portfela Programów i Projektów. Oferty należy składać do 19 maja 2021 roku, do godziny 15. Jakie wymagania musi spełnić kandydat?
7 maja Łukasz Konarski ogłosił otwarty nabór na stanowisko urzędnicze – Głównego specjalisty w wydziale Strategii Rozwoju Miasta, Portfela Programów i Projektów w Urzędzie Miejskim w Zawierciu. W celu pozytywnego rozpatrzenia oferty przez zespół rekrutacyjny trzeba spełnić kilka warunków.
Przede wszystkim kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie. Pretendent jest zobowiązany do pełnej zdolności czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Ubiegający się o pracę nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. Obligatoryjna jest nieposzlakowana opinia. Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe oraz min. 4-letni staż pracy. Zainteresowany ma obowiązek wyróżniać się szeroką wiedzą z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego, samorządu gminnego oraz konkretnych Programów Operacyjnych. Ubiegający się o pracę musi być sumienny, samodzielny, bezstronny w kontaktach, odporny na stres.
Na stanowisku Głównego specjalisty w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta, Portfela Programów i Projektów kandydat będzie zajmował się wdrażaniem i zarządzeniem projektem w zakresie rzeczowym i finansowym zgodnie z harmonogramem. Zainteresowany prowadzić będzie działania promocyjne miasta. Będzie brał udział w rozliczeniach finansowych. Rejestrował będzie korespondencję wychodzącą z Wydziału. Kolejny obowiązek to prowadzenie spraw finansowych Wydziału oraz wiele innych zadań.
Warunkami podjęcia tego stanowiska jest zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, w trybie jednozmianowym. Kandydat będzie zmuszony do pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Miejscem pracy pretendenta będzie II piętro Urzędu Miejskiego w Zawierciu, przy ul. Leśnej 2.
Wymaganymi dokumentami jest: list motywacyjny, kopia dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o nieposzlakowanej opinii, ostatnim dokumentem jest klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w punkcie informacyjnym UM w Zawierciu lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres UM w Zawierciu, ul. Leśna 2. Więcej informacji znajdziecie tutaj.
Zgłoszenia można składać do 19 maja do godziny 15. O przyznaniu stanowiska decyduje data wpływu do urzędu. Tajemnicą pozostaje wysokość zarobków na tym stanowisku, być może jawna kwota przyciągnęłaby większą liczbę kandydatów. Co uważacie na ten temat?
Martyna Urban