Nowy projekt „Mobilny Urzędnik” już wystartował!

Projekt „Mobilny Urzędnik” jest skierowany do mieszkańców Zawiercia, którzy ze względu na niepełnosprawność lub wiek nie mogą załatwić urzędowej sprawy osobiście.

,,Mobilny Urzędnik” jest to usługa publiczna dla mieszkańców Gminy Zawiercie o szczególnych potrzebach, poprzez wsparcie i pomoc pracowników Urzędu Miejskiego przy załatwianiu spraw urzędowych poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Zawierciu. Jak pisze na swoim Facebooku Prezydent Łukasz Konarski: ,,teraz to urzędnicy będą mogli przyjść do domu.”

Osobami uprawnionymi do skorzystania z usługi są: mieszkańcy Gminy Zawiercie o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miejskim w Zawierciu. Dodatkowo dotyczy to osób, które: posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, są w wieku powyżej 65 lat, są osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług, lub są osobami zależnymi w wieku powyżej 15 lat.

W zakres tej usługi wchodzi: wizyta pracownika urzędu w miejscu świadczenia usługi, podczas której pracownik udzieli pomocy w wypełnianiu wniosku, deklaracji lub innego formularza, udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą lub przyjmie wypełnione i podpisane dokumenty. 

W celu skorzystania z usługi należy zgłosić się telefonicznie pod numerem 32 67 22 757, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14. 

Więcej informacji znajdziecie na Biuletynie Informacji Publicznych Zawiercia.

Martyna Urban

Jeden komentarz

  1. A w całej reszcie Polski która nie jest 100 lat za buszem dawno już funkcjonuje e-Puap i od lat można te sprawy załatwiać bez wychodzenia z domu… Polecam dogonienie reszty świata zamiast zachwyt nad własnym spóźnieniem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button